2.D fra Slotshaven Gymnasium afslører deres tricks til at få den bedste bustur ever

Dette er fortsættelsen af vores sidste artikel om 2.D på Slotshaven Gymnasium, hvor Rebecca gav os indsigt i et designet af et særdeles flot trøjemotiv.

Mod slutningen af vores hyggelige samtale, kom Rebecca i tanker om et par super gode pointer, som du, kære læser, ikke skal snydes for!

2.D's detaljerede og imponerende trøjetryk
Vil I også designe et sprødt motiv? Find inspiration her

En awesome bustur

Rebecca fortalte især om klassens bustur på deres første studietur til Hamborg og om, hvordan den havde været helt forrygende.

Hertil får i et par kanon gode tips til, hvordan også jeres tur kan blive awesome:

#1 Husk kortspil og UNO

Et par pakker kortspil rækker til mange timers underholdning, når man er fanget i en tindåse i mange timer. Rebeccas klasse fandt især deres spil UNO uundværligt, så det var vist noget slidt, da de nåede frem!

#2 Forbered spørgsmål og quizzer

Hvis man er lidt kreativ, så kan man hurtigt få stablet en god quiz på benene, der kan engagere klassen i lidt konkurrence på paratviden, logisk tænkning mm.

2.D på tur til Hamborg

#3 Computer og film hjemmefra

Er turen lang, så bliver folk uden tvivl trætte på et tidspunkt. Og så er det bare nice at kunne læne sig tilbage og nyde en god film sammen. Da busser enten har intet eller (som regel) elendigt internet, så sørg for at have nogle serie eller film på computeren eller en USB hjemmefra. Og gerne et bredt udvalg, så der er noget for enhver smag – sådan kan du nemt score rigtig mange point på karmakontoen ;)

#4 Snoller

Ja ja, det har I sikkert styr på, men HVIS NU jeres klasse undtagelsesvis skulle være lige så glemsom som de kære elever i 2.D, så får I den lige her:

Husk for dælen snacks og drikkevarer til en lang bustur! Vi foreslår gulerodsstænger, kikærter, vindruer, danskvand og klidkiks!

Hvem ville ikke gerne med 2.D på dén tur?? :D


Auf Wiedersehen, Jungs

Så er vi ved enden af endnu en Smilo artikel, og som så ofte før, har det været særdeles berigende og behageligt at deltage i en så engagerende samtale med en glad og energisk kunde!

Rebecca fra 2.D fortjener et stående applaus for hendes kærlige hjælp til dybere forståelse af, hvad der rører sig ude i felten blandt de nøjsomme studerende, der bestiller trøjer hos os. Tak, Rebecca og 2.D!

Har du og din klasse også haft en fed oplevelse, der fortjener at blive fortalt, så hører vi meget gerne om den!
Skriv til os på: bjarke@smilo.dk